Snökaos

Igår snöade det i Stockholm. Det snöade och snöade. Min arbetsplats når man via buss och under dagen ställdes alla bussar in. Motorvägen hade köer på flera timmar. Det var omöjligt att komma hem. Tur att min moster bor i närheten. Jag handlade underkläder, strumpor och en klänning. Jag kan inte ha samma kläder två dagar i rad. Så det blev en kväll hos min moster. Det var jättemysigt. Hon har två hundar så gick på kvällspromenad. 

Nu när jag vaknade såg jag att det fortfarande snöade. Men idag måste jag hem. I värsta fall får jag gå någon timme till närmaste tunnelbana. 

Ha det fint allihopa ❤️

2 reaktioner till “Snökaos

  1. Hoppas du tog dig hem, själv fick jag två nattliga gäster som inte kom hem.. men det är tur att man har tak att erbjuda. Samtidigt så älskar jag snön villkorslöst. Varmaste kramen från Liv

Lämna en kommentar